ZAKRES I CENA USŁUGI POŚREDNICTWA

Jako pośrednik działający na zagranicznym, ciągle mało znanym Polakom rynku zdajemy sobie sprawę, że mogą Państwo od nas oczekiwać pomocy w szeregu sytuacji, w których w Polsce nie byłaby ona potrzebna – choćby z powodu bariery językowej i różnic kulturowych. Z tego powodu dbamy o to, żeby nasza usługa miała jak najbardziej kompleksowy charakter i była dopasowana do Państwa indywidualnych potrzeb.

Zapewniamy:

  • doradztwo przy wyborze apartamentu i inwestycji
  • organizację spotkań z wybranym deweloperem lub deweloperami oraz ich tłumaczenie
  • wsparcie w negocjacjach i przy ustalaniu warunków umowy
  • konsultacje prawne i podatkowe
  • pomoc w trakcie rejestracji własności w Rejestrze Publicznym (zarówno w rejestrze inwestycji w toku, jak i w księgach wieczystych)
  • tłumaczenia dokumentów związanych z transakcją (umowa, wypisy z Rejestru Publicznego)
  • asystę podczas uzyskiwania ewentualnego kredytu hipotecznego w banku gruzińskim
  • wybór optymalnego sposobu płatności
  • możliwość działania w Państwa imieniu na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
  • wszechstronną opiekę podczas pobytu w Gruzji (od zamawiania taksówek po rekomendowanie wycieczek 🙂 )
Niezależnie od tego, czy skorzystają Państwo z możliwości zakupu bez wizyty w Gruzji, czy też zdecydują na wyjazd, w trakcie całej transakcji jesteśmy do Państwa dyspozycji – online, za pośrednictwem komunikatorów i telefonicznie, a jeśli zdecydują się Państwo na finalizację zakupu na miejscu w trakcie naszego planowego „dyżuru” w Gruzji (co około 4 tygodnie) będziemy Państwu towarzyszyć osobiście. Więcej informacji oraz najbliższe terminy znajdą Państwo na stronie Wyjazdy inwestorskie.

Cena usługi pośrednictwa uzależniona jest od inwestycji i wybranego lokalu, w żadnym wypadku nie przekroczy ona jednak kwoty 10 000 zł brutto za pełną obsługę transakcji kupna jednego apartamentu.

ZAWARCIE UMOWY NIE ZOBOWIĄZUJE DO ZAKUPU – NASZA USŁUGA JEST PŁATNA DOPIERO PO PODPISANIU UMOWY Z DEWELOPEREM LUB DOKONANIU REZERWACJI NIERUCHOMOŚCI

Jeżeli chcieliby Państwo zapoznać się z oferowanymi przez nas inwestycjami na miejscu, a planowany przez nas termin „dyżuru” w Gruzji jest dla Państwa niedogodny, oferujemy możliwość organizacji indywidualnego wyjazdu. Trwa on 4-5 dni (to czas optymalny zarówno do zapoznania się z Batumi i oferowanymi inwestycjami, jak i finalizacji transakcji). Obejmuje przeloty, transfery, noclegi w hotelu co najmniej *** ze śniadaniami oraz opiekę i tłumaczenia podczas całego pobytu. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Wyjazdy inwestorskie. Możemy oczywiście zorganizować wyjazd większej liczby osób – w takim wypadku cena jest ustalana indywidualnie. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości – zapraszamy do odwiedzin w naszym biurze w Poznaniu lub Kontaktu z nami.